Po novi val znanja u Švedsku
U sklopu nastavka aktivnosti Erasmus+ projekta "Novi val znanja u našoj školi" stručna suradnica OŠ Nedelišće, Valentina Martan, mag.logoped u razdoblju od 10.-18.veljače sudjelovala je na strukturiranom tečaju "Individualized Learning in Swedish Schools", koji se odvijao u švedskim gradovima Helsingborg i Malmö.
Cilj usavršavanja bio je upoznavanje sa švedskim obrazovnim sustavom kojeg karakterizira kultura i praksa individualiziranog poučavanja, temeljenog na uzajamnom poštovanju, povjerenju i dijeljenju odgovornosti. U sklopu tečaja sudionica je svakodnevno boravila u švedskim osnovnim školama te stekla brojna praktična znanja, nova poznanstva i iskustva. Osnovni principi i individualiziranog poučavanja su inkluzivnost i uvažavanje individualnih mogućnosti svakog pojedinog učenika. Stoga se učenici i njihovo učenje prate pojedinačno, u malim koracima, s osobitim naglaskom na preuzimanje odgovornosti za vlastiti proces učenja, kao i razvijanje strategija samoregulacije učenja. Osim upotrebe suvremenih metoda poučavanja te didaktičkih i rehabilitacijskih sredstava temeljenih na visokotehnološkim rješenjima, u švedskim se školama osobita pažnja posvećuje zdravim životnim navikama - svakodnevnom boravku na svježem zraku, tjelesnoj aktivnosti i zdravoj prehrani. Upravo je upoznavanje europske dimenzije obrazovanja, kao i prakse poučavanja različitih zemalja sjajna prilika za nova učenja i otvaranje novih spoznaja u osobnom i profesionalnom razvoju svakog obrazovnog djelatnika.
Po novi val znanja u Švedsku
U sklopu nastavka aktivnosti Erasmus+ projekta "Novi val znanja u našoj školi" stručna suradnica OŠ Nedelišće, Valentina Martan, mag.logoped u razdoblju od 10.-18.veljače sudjelovala je na strukturiranom tečaju "Individualized Learning in Swedish Schools", koji se odvijao u švedskim gradovima Helsingborg i Malmö.
Cilj usavršavanja bio je upoznavanje sa švedskim obrazovnim sustavom kojeg karakterizira kultura i praksa individualiziranog poučavanja, temeljenog na uzajamnom poštovanju, povjerenju i dijeljenju odgovornosti. U sklopu tečaja sudionica je svakodnevno boravila u švedskim osnovnim školama te stekla brojna praktična znanja, nova poznanstva i iskustva. Osnovni principi i individualiziranog poučavanja su inkluzivnost i uvažavanje individualnih mogućnosti svakog pojedinog učenika. Stoga se učenici i njihovo učenje prate pojedinačno, u malim koracima, s osobitim naglaskom na preuzimanje odgovornosti za vlastiti proces učenja, kao i razvijanje strategija samoregulacije učenja. Osim upotrebe suvremenih metoda poučavanja te didaktičkih i rehabilitacijskih sredstava temeljenih na visokotehnološkim rješenjima, u švedskim se školama osobita pažnja posvećuje zdravim životnim navikama - svakodnevnom boravku na svježem zraku, tjelesnoj aktivnosti i zdravoj prehrani. Upravo je upoznavanje europske dimenzije obrazovanja, kao i prakse poučavanja različitih zemalja sjajna prilika za nova učenja i otvaranje novih spoznaja u osobnom i profesionalnom razvoju svakog obrazovnog djelatnika.
Po novi val znanja u Švedsku
U sklopu nastavka aktivnosti Erasmus+ projekta "Novi val znanja u našoj školi" stručna suradnica OŠ Nedelišće, Valentina Martan, mag.logoped u razdoblju od 10.-18.veljače sudjelovala je na strukturiranom tečaju "Individualized Learning in Swedish Schools", koji se odvijao u švedskim gradovima Helsingborg i Malmö.
Cilj usavršavanja bio je upoznavanje sa švedskim obrazovnim sustavom kojeg karakterizira kultura i praksa individualiziranog poučavanja, temeljenog na uzajamnom poštovanju, povjerenju i dijeljenju odgovornosti. U sklopu tečaja sudionica je svakodnevno boravila u švedskim osnovnim školama te stekla brojna praktična znanja, nova poznanstva i iskustva. Osnovni principi i individualiziranog poučavanja su inkluzivnost i uvažavanje individualnih mogućnosti svakog pojedinog učenika. Stoga se učenici i njihovo učenje prate pojedinačno, u malim koracima, s osobitim naglaskom na preuzimanje odgovornosti za vlastiti proces učenja, kao i razvijanje strategija samoregulacije učenja. Osim upotrebe suvremenih metoda poučavanja te didaktičkih i rehabilitacijskih sredstava temeljenih na visokotehnološkim rješenjima, u švedskim se školama osobita pažnja posvećuje zdravim životnim navikama - svakodnevnom boravku na svježem zraku, tjelesnoj aktivnosti i zdravoj prehrani. Upravo je upoznavanje europske dimenzije obrazovanja, kao i prakse poučavanja različitih zemalja sjajna prilika za nova učenja i otvaranje novih spoznaja u osobnom i profesionalnom razvoju svakog obrazovnog djelatnika.
Obrazovni portali |
« Srpanj 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 |
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |