preskoči na sadržaj

Login
Korisnik:
Lozinka:
ICT & Web Tools in Education

ICT and free Web Tools in Education: Another way to Teach and to Learn

IKT i besplatni web alati u obrazovanju: DRUGI NAČIN POUČAVANJA I UČENJA

 

O TEČAJU

Učiteljica matematike Karmen Habijan Buza, prof. želi poboljšati svoje IKT vještine u nastavi kako bi mogla u radu s učenicima koristila inovativne i moderne metode. Kako je tehnologija sve prisutnija u životima učenika i učitelja želja joj je koristiti je i u nastavi, sadržaje učiniti zanimljivijima i privlačnijima učenicima te iskoristiti njihovu prirodnu znatiželju. Na taj način mnoge nastavne sadržaje približila bi učenicima, a gradivo matematike korelirala s drugim predmetima putem međupredmetnih projekata, a uz upotrebu različitih web alata.

IKT i besplatni web alati u obrazovanju kao drugi način  poučavanja i učenja je 5-dnevni tečaj od 21. do 25. svibnja 2018. godine koji svima onima koji rade u obrazovanju nudi svjež i nov pogled na prijenos znanja. Tijekom tečaja svatko će razviti i oblikovati kompetencije podučavanja koje podrazumijeva vještine i metode podučavanja koristeći u nastavi digitalnu tehnologiju i digitalni sadržaj.

Cilj tečaja je pružiti polaznicima znanje, kompetencije i vještine koje mogu odmah primijeniti u svojoj nastavi podizanjem digitalnih kompetencija učitelja u upotrebi informacijsko-komunikacijske tehnologije (IKT) u poučavanju kroz primjenu različitih web alata.

 

            

Mjesto: Escola Secundária Emídio Navarro, Almada

Voditelj: Rui Baltazar

Web stranica: http://europe.almadaforma.org

    

 Almada s lijeve strane rijeke Tagus i Lisabon na desnoj strani

Almada (portugalski izgovor: [aɫmaðɐ]) je grad i općina u Portugalu, smještena na južnoj strani rijeke Tagus, na suprotnoj strani rijeke od Lisabona. Dva grada povezana su s mostom 25 de Abril.

Od 2011. godine s oko 170 000 stanovnika na površini od 70,21 km², Almada je ograničena na jugoistoku od Seixal, na jugu Sesimbra, na zapadu prema Atlantskom oceanu i na sjeveru i sjeveroistoku rijeke Tagus. U Cacilhasu, glavnoj luci, trajekti trajekti prevoze posjetitelje i lokalne stanovnike svakodnevno do Lisabona, dok se mostom 25 de Abril, koji se proteže na TAJU, svakodnevno prevozi željeznicom i osobnim vozilima.

Almada se smatra prometnim središtem i brzorastućim predgrađem te njegova obala ima nekoliko pješčane plaže i panoramske vidike.

Smještena u okrugu Setúbal, općina ima dva grada, Almadu i Costa da Caparicu, a podijeljena je u pet civilnih župa:

  • Almada, Cova da Piedade, Pragal e Cacilhas
  • Caparica e Trafaria
  • Charneca de Caparica e Sobreda
  • Costa da Caparica
  • Laranjeiro e Feijó

    

Sudionici:

Učitelji i nastavnici (predškolske, osnovne, srednje, strukovne škole te ustanove za učenike s posebnim potrebama), učitelji savjetnici i mentori, inspektori, ravnatelji škola i voditelji organizacija koje nude obrazovanje odraslih ili menadžmenta u ustanovi, nastavnika u obrazovanju odraslih, ostali odgojno-obrazovni djelatnici i suradnici.

Ciljevi implementacije sadžaja nakon zavšenog tečaja u nastavi su:

  • primijeniti Google alate u učionici;
  • primijeniti besplatne alate WEB 2.0 u učionici kao što su Prezi, Voki i APPs;
  • korištiti platforme Moodle u učionici;
  • poticati razvoj pedagoških praksi koji uključuju IKT;
  • podcasting, vodcasting i drugi multimedijski mediji u učionici;
  • izraditi multimedijske pedagoške sadržaje;
  • poticati implementaciju multimedijalnih tehnika i IKT vještina;
  • razviti mjerilo dobre prakse;
  • poticati razmjenu stajališta i sudjelovanja u udrugama slobodnog softvera;
  • dopustiti sudionicima da dijele svoje iskustvo i razviju projekt (i druge projekte) mrežnim povezivanjem;
  • podijeliti multimedijske produkcije;
  • pridonijeti idejama i razvoju projekata između europskih organizacija za obrazovanje i osposobljavanje.

Metodologija implementirana u rad:

  • aktivni mentorski, timski i individualni rad;
  • dijeljenje i razvoj multimedijalnih kompetencija;
  • terenski rad (promatranje, snimanje video i fotografija, mapiranje, intervjui) te stvaranje filmova / multimedije: informacije, koncepcija, sučeljavanje, suradnja, selekcija (slika, zvuk i tekst), sastavljanje i izdavanje;
  • kritička analiza i refleksija koja se odnose na teorijske i praktične dimenzije sa stvorenim multimedijalnim objektima;
  • evaluacija (s obrascima koje popunjavaju učenici i učitelji);
  • diseminacija i strategije praćenja.

Kulturni događaji uključeni u radu na tečaju:

  • posjet povijesnom dijelu Lisabona (snimanje ili snimanje fotografija)
  • posjet povijesnom dijelu Almade (snimanje ili fotografiranje)
  • posjet Cristo-Rei (snimanje ili snimanje fotografija)
  • posjet Cacilhas luci (snimanje ili fotografiranje)
  • posjet Rua Augusta Archu (snimanje ili snimanje fotografija)
  • posebna večera FADO (FADO je portugalska glazba, Fado je 27. studenoga 2011. upisan u UNESCO-v popis nematerijalne kulturne baštine)
  • posebna oproštajna večera - portugalski tipični restoran

Sudionici tečaja za svoje kvalifikacije, znanja i vještine dobiju potvrdu i dokument svoje osposobljenosti:

  • uvjerenje o pohađanju nastave
  • Dokument Europass mobilnost

 

    

Kalendar
« Prosinac 2020 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
30 1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
Prikazani događaji


Korisni linkovi

 

          


Croatian Makers Liga





preskoči na navigaciju