Jezik naš svagdašnji
Dane hrvatskoga jezika obilježili smo u knjižnici realizacijom projekta Jezik naš svagdašnji u utorak, 12. ožujka. Tom su prilikom učenici predstavili rezultate svoga rada.
U projektu su sudjelovali učenici predmetne nastave u suradnji sa svojim učiteljicama hrvatskoga jezika i školskom knjižničarkom. Učenici su u okviru projekta provodili niz aktivnosti: istraživali su porijeklo, pripadnost, narječja i osobine hrvatskoga jezika; borbu hrvatskoga naroda za očuvanje hrvatskoga jezika i pravopisa, anketirali mještane o uporabi hrvatskoga književnoga jezika i kajkavskoga narječja u svakodnevnom životu; istraživali pjesnike koji su pisali kajkavskim narječjem, stihove o jeziku na standardnom jeziku i kajkavskom narječju i krasnoslovili odabrane pjesme; izrađivali rječnik kajkavskoga jezika, ispisivali aforizme i poslovice o jeziku...
Osim što su se bavili istraživačkim radom, učenici su pisali i sastavke na temu Kak su se spoznali moj dedek i bakica (5. razredi), Kak je moja babica išla zamuš (6. razredi) i Zakaj me nesu razmeli (7. razredi) te Zašto volim hrvatski jezik (8. razredi). Za najbolje radove dodijeljene su i nagrade - knjige, a primile su ih: Darija Pleh, 5.b, Katja Zaspan, 5.d, Bruna Topolnjak, 6.c i Erika Kolar, 8.c razred.
Svečanu atmosferu na predstavljanju projekta uveličale su glazbene točke učenika Ivora Trojnara, Eme Bošnjaković i Lucije Horvat pod vodstvom učitelja Zvonimira Hajdarovića.
Jezik naš svagdašnji
Dane hrvatskoga jezika obilježili smo u knjižnici realizacijom projekta Jezik naš svagdašnji u utorak, 12. ožujka. Tom su prilikom učenici predstavili rezultate svoga rada.
U projektu su sudjelovali učenici predmetne nastave u suradnji sa svojim učiteljicama hrvatskoga jezika i školskom knjižničarkom. Učenici su u okviru projekta provodili niz aktivnosti: istraživali su porijeklo, pripadnost, narječja i osobine hrvatskoga jezika; borbu hrvatskoga naroda za očuvanje hrvatskoga jezika i pravopisa, anketirali mještane o uporabi hrvatskoga književnoga jezika i kajkavskoga narječja u svakodnevnom životu; istraživali pjesnike koji su pisali kajkavskim narječjem, stihove o jeziku na standardnom jeziku i kajkavskom narječju i krasnoslovili odabrane pjesme; izrađivali rječnik kajkavskoga jezika, ispisivali aforizme i poslovice o jeziku...
Osim što su se bavili istraživačkim radom, učenici su pisali i sastavke na temu Kak su se spoznali moj dedek i bakica (5. razredi), Kak je moja babica išla zamuš (6. razredi) i Zakaj me nesu razmeli (7. razredi) te Zašto volim hrvatski jezik (8. razredi). Za najbolje radove dodijeljene su i nagrade - knjige, a primile su ih: Darija Pleh, 5.b, Katja Zaspan, 5.d, Bruna Topolnjak, 6.c i Erika Kolar, 8.c razred.
Svečanu atmosferu na predstavljanju projekta uveličale su glazbene točke učenika Ivora Trojnara, Eme Bošnjaković i Lucije Horvat pod vodstvom učitelja Zvonimira Hajdarovića.
Jezik naš svagdašnji
Dane hrvatskoga jezika obilježili smo u knjižnici realizacijom projekta Jezik naš svagdašnji u utorak, 12. ožujka. Tom su prilikom učenici predstavili rezultate svoga rada.
U projektu su sudjelovali učenici predmetne nastave u suradnji sa svojim učiteljicama hrvatskoga jezika i školskom knjižničarkom. Učenici su u okviru projekta provodili niz aktivnosti: istraživali su porijeklo, pripadnost, narječja i osobine hrvatskoga jezika; borbu hrvatskoga naroda za očuvanje hrvatskoga jezika i pravopisa, anketirali mještane o uporabi hrvatskoga književnoga jezika i kajkavskoga narječja u svakodnevnom životu; istraživali pjesnike koji su pisali kajkavskim narječjem, stihove o jeziku na standardnom jeziku i kajkavskom narječju i krasnoslovili odabrane pjesme; izrađivali rječnik kajkavskoga jezika, ispisivali aforizme i poslovice o jeziku...
Osim što su se bavili istraživačkim radom, učenici su pisali i sastavke na temu Kak su se spoznali moj dedek i bakica (5. razredi), Kak je moja babica išla zamuš (6. razredi) i Zakaj me nesu razmeli (7. razredi) te Zašto volim hrvatski jezik (8. razredi). Za najbolje radove dodijeljene su i nagrade - knjige, a primile su ih: Darija Pleh, 5.b, Katja Zaspan, 5.d, Bruna Topolnjak, 6.c i Erika Kolar, 8.c razred.
Svečanu atmosferu na predstavljanju projekta uveličale su glazbene točke učenika Ivora Trojnara, Eme Bošnjaković i Lucije Horvat pod vodstvom učitelja Zvonimira Hajdarovića.
Obrazovni portali |
« Srpanj 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 |
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |