Project and Competence Based Learning
U skolpu Erasmus + projekta Novi val znanja u našoj školi, učiteljica Sanja Crnčec prisustvovala je seminaru „Project and Competence Based Learning: innovative and effective methods and tools“ s ciljem podizanja razine kompetencija u upotrebi novih interaktivnih i kreativnih metoda i tehnika poučavanja koje će učenike potaknuti na razvoj kritičkog mišljenja te suradničkog učenja kroz istraživačku nastavu i biti usmjerene na cjeloviti razvoj učenika.
Seminar je održan u Valletti, glavnom gradu Malte i europskoj prijestolnici kulture 2018.
Tijekom seminara sudionici su kroz predavanja upoznati s osnovnim kompetencijama, koje je potrebno razvijati kod svakog učenika kako bi oni znali odgovoriti na potrebe i izazove modernog društva.
Kako kod učenika potaknuti znatiželju i povećati motiviranost za učenje i školske aktivnosti, kako potaknuti razvoj kritičkog mišljenja i kreativnosti?
Ta i druga, slična, pitanja izazovi su s kojima se svakodnevno susreće svaki učitelj.
Odgovora (metoda i oblika rada) je mnogo, ali svi imaju zajednički nazivnik – povećati aktivnu ulogu učenika u procesu učenja, dati im više slobode i samostalnosti u radu, ali i poticati međusobnu suradnju među učenicima kako bi se razvijala odgovornost za ono što rade (za sebe i svoju skupinu).
Problem based Learning (PBL) - metoda rješavanja problema kojom se potiče interdisciplinarni rad, komunikacijske vještine, kritičke i organizacijske sposobnosti učenika, odgovorno donošenje odluka uz preuzimanje rizika, ali se upoznaje i metoda znanstvenoistraživačkog rada. Svaka životna situacija potiče učenje, pa čak i onda kada je učenje nesvjesno. U projektnoj nastavi koriste se mnogi web alati koji pridonose razvoju ključnih kompetencija.
Project and Competence Based Learning
U skolpu Erasmus + projekta Novi val znanja u našoj školi, učiteljica Sanja Crnčec prisustvovala je seminaru „Project and Competence Based Learning: innovative and effective methods and tools“ s ciljem podizanja razine kompetencija u upotrebi novih interaktivnih i kreativnih metoda i tehnika poučavanja koje će učenike potaknuti na razvoj kritičkog mišljenja te suradničkog učenja kroz istraživačku nastavu i biti usmjerene na cjeloviti razvoj učenika.
Seminar je održan u Valletti, glavnom gradu Malte i europskoj prijestolnici kulture 2018.
Tijekom seminara sudionici su kroz predavanja upoznati s osnovnim kompetencijama, koje je potrebno razvijati kod svakog učenika kako bi oni znali odgovoriti na potrebe i izazove modernog društva.
Kako kod učenika potaknuti znatiželju i povećati motiviranost za učenje i školske aktivnosti, kako potaknuti razvoj kritičkog mišljenja i kreativnosti?
Ta i druga, slična, pitanja izazovi su s kojima se svakodnevno susreće svaki učitelj.
Odgovora (metoda i oblika rada) je mnogo, ali svi imaju zajednički nazivnik – povećati aktivnu ulogu učenika u procesu učenja, dati im više slobode i samostalnosti u radu, ali i poticati međusobnu suradnju među učenicima kako bi se razvijala odgovornost za ono što rade (za sebe i svoju skupinu).
Problem based Learning (PBL) - metoda rješavanja problema kojom se potiče interdisciplinarni rad, komunikacijske vještine, kritičke i organizacijske sposobnosti učenika, odgovorno donošenje odluka uz preuzimanje rizika, ali se upoznaje i metoda znanstvenoistraživačkog rada. Svaka životna situacija potiče učenje, pa čak i onda kada je učenje nesvjesno. U projektnoj nastavi koriste se mnogi web alati koji pridonose razvoju ključnih kompetencija.
Project and Competence Based Learning
U skolpu Erasmus + projekta Novi val znanja u našoj školi, učiteljica Sanja Crnčec prisustvovala je seminaru „Project and Competence Based Learning: innovative and effective methods and tools“ s ciljem podizanja razine kompetencija u upotrebi novih interaktivnih i kreativnih metoda i tehnika poučavanja koje će učenike potaknuti na razvoj kritičkog mišljenja te suradničkog učenja kroz istraživačku nastavu i biti usmjerene na cjeloviti razvoj učenika.
Seminar je održan u Valletti, glavnom gradu Malte i europskoj prijestolnici kulture 2018.
Tijekom seminara sudionici su kroz predavanja upoznati s osnovnim kompetencijama, koje je potrebno razvijati kod svakog učenika kako bi oni znali odgovoriti na potrebe i izazove modernog društva.
Kako kod učenika potaknuti znatiželju i povećati motiviranost za učenje i školske aktivnosti, kako potaknuti razvoj kritičkog mišljenja i kreativnosti?
Ta i druga, slična, pitanja izazovi su s kojima se svakodnevno susreće svaki učitelj.
Odgovora (metoda i oblika rada) je mnogo, ali svi imaju zajednički nazivnik – povećati aktivnu ulogu učenika u procesu učenja, dati im više slobode i samostalnosti u radu, ali i poticati međusobnu suradnju među učenicima kako bi se razvijala odgovornost za ono što rade (za sebe i svoju skupinu).
Problem based Learning (PBL) - metoda rješavanja problema kojom se potiče interdisciplinarni rad, komunikacijske vještine, kritičke i organizacijske sposobnosti učenika, odgovorno donošenje odluka uz preuzimanje rizika, ali se upoznaje i metoda znanstvenoistraživačkog rada. Svaka životna situacija potiče učenje, pa čak i onda kada je učenje nesvjesno. U projektnoj nastavi koriste se mnogi web alati koji pridonose razvoju ključnih kompetencija.
Obrazovni portali |
« Srpanj 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 |
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |