"Svaki učenik je važan" - stručno usavršavanje u Finskoj
„Novi val znanja u našoj školi“ nastavak je aktivnosti Erasmus + projekta u kojem je rehabilitatorica OŠ Nedelišće, Karla Kovač, mag. rehab. educ., sudjelovala na struktuiranom tečaju „Every pupil is important – Special education in Finland and Europe“ u razdoblju od 5.- 9. svibnja. Tečaj se odvijao u finskom gradu Joensuu.
Cilj usavršavanja bio je upoznavanje s finskim obrazovnim sustavom, načinom rada u području posebnog i inkluzivnog obrazovanja, različite sustave podrške i pedagoške postupke koje finski obrazovni sustav čini jednim od najboljih na svijetu.
Finski obrazovni sustav temelji se na pružanju istih mogućnosti svima i ideji da svatko može doprinjeti društvu. Za finsko obrazovanje važno je kako se uči, a u manjoj mjeri što se uči. Smanjena je opterećenost učenika ocjenjivanjem te se uvažava mišljenje svakog učenika.
Teme koje je seminar obuhvaćao bile su: Inkluzivno obrazovanje i obrazovanje u području posebnih potreba, Osposobljavanje iz područja rodne ravnopravnosti, Pedagogija i didaktika, Suzbijanje neuspjeha u obrazovanju i smanjenje ranog napuštanja škole.
U sklopu tečaja bio je organiziran posjet osnovnoj i srednjoj školi gdje smo dobili uvid u cjeloukupni način rada škole, didaktičke materijale i funkcioniranju finskog obrazovnog sustava.
Teme odslušanih predavanja bile su: Finski obrazovni sustav, Disleksija i teškoće učenja, Posebna podrška u finskim školama, Psihološka podrška za učenika u školama u gradu Joensuu. Sudjelovali smo i u različitim radionicama.
Također, posjetili smo različite kulturno-povijesne znamenitosti i nacionalni park Koli.
"Svaki učenik je važan" - stručno usavršavanje u Finskoj
„Novi val znanja u našoj školi“ nastavak je aktivnosti Erasmus + projekta u kojem je rehabilitatorica OŠ Nedelišće, Karla Kovač, mag. rehab. educ., sudjelovala na struktuiranom tečaju „Every pupil is important – Special education in Finland and Europe“ u razdoblju od 5.- 9. svibnja. Tečaj se odvijao u finskom gradu Joensuu.
Cilj usavršavanja bio je upoznavanje s finskim obrazovnim sustavom, načinom rada u području posebnog i inkluzivnog obrazovanja, različite sustave podrške i pedagoške postupke koje finski obrazovni sustav čini jednim od najboljih na svijetu.
Finski obrazovni sustav temelji se na pružanju istih mogućnosti svima i ideji da svatko može doprinjeti društvu. Za finsko obrazovanje važno je kako se uči, a u manjoj mjeri što se uči. Smanjena je opterećenost učenika ocjenjivanjem te se uvažava mišljenje svakog učenika.
Teme koje je seminar obuhvaćao bile su: Inkluzivno obrazovanje i obrazovanje u području posebnih potreba, Osposobljavanje iz područja rodne ravnopravnosti, Pedagogija i didaktika, Suzbijanje neuspjeha u obrazovanju i smanjenje ranog napuštanja škole.
U sklopu tečaja bio je organiziran posjet osnovnoj i srednjoj školi gdje smo dobili uvid u cjeloukupni način rada škole, didaktičke materijale i funkcioniranju finskog obrazovnog sustava.
Teme odslušanih predavanja bile su: Finski obrazovni sustav, Disleksija i teškoće učenja, Posebna podrška u finskim školama, Psihološka podrška za učenika u školama u gradu Joensuu. Sudjelovali smo i u različitim radionicama.
Također, posjetili smo različite kulturno-povijesne znamenitosti i nacionalni park Koli.
"Svaki učenik je važan" - stručno usavršavanje u Finskoj
„Novi val znanja u našoj školi“ nastavak je aktivnosti Erasmus + projekta u kojem je rehabilitatorica OŠ Nedelišće, Karla Kovač, mag. rehab. educ., sudjelovala na struktuiranom tečaju „Every pupil is important – Special education in Finland and Europe“ u razdoblju od 5.- 9. svibnja. Tečaj se odvijao u finskom gradu Joensuu.
Cilj usavršavanja bio je upoznavanje s finskim obrazovnim sustavom, načinom rada u području posebnog i inkluzivnog obrazovanja, različite sustave podrške i pedagoške postupke koje finski obrazovni sustav čini jednim od najboljih na svijetu.
Finski obrazovni sustav temelji se na pružanju istih mogućnosti svima i ideji da svatko može doprinjeti društvu. Za finsko obrazovanje važno je kako se uči, a u manjoj mjeri što se uči. Smanjena je opterećenost učenika ocjenjivanjem te se uvažava mišljenje svakog učenika.
Teme koje je seminar obuhvaćao bile su: Inkluzivno obrazovanje i obrazovanje u području posebnih potreba, Osposobljavanje iz područja rodne ravnopravnosti, Pedagogija i didaktika, Suzbijanje neuspjeha u obrazovanju i smanjenje ranog napuštanja škole.
U sklopu tečaja bio je organiziran posjet osnovnoj i srednjoj školi gdje smo dobili uvid u cjeloukupni način rada škole, didaktičke materijale i funkcioniranju finskog obrazovnog sustava.
Teme odslušanih predavanja bile su: Finski obrazovni sustav, Disleksija i teškoće učenja, Posebna podrška u finskim školama, Psihološka podrška za učenika u školama u gradu Joensuu. Sudjelovali smo i u različitim radionicama.
Također, posjetili smo različite kulturno-povijesne znamenitosti i nacionalni park Koli.
Obrazovni portali |
« Srpanj 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 |
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |