Međunarodni projekt TALIS 2013.
TALIS 2013. drugi je ciklus Međunarodnog istraživanja o učenju i poučavanju u kojemu su 14. ožujka sudjelovali učitelji predmetne nastave naše škole. Istraživanje se provodi u više od 30 zemalja na pet kontinenata.
U središtu TALIS istraživanja jest okolina učenja te radni uvjeti učitelja i nastavnika u školama, a istražuju se profesionalni razvoj učitelja; evaluacija rada učitelja; utjecaj obrazovne politike i postupaka škole na rad učitelja, školsko ozračje i okruženje za učenje; stvaranje i podrška učinkovitog školskog vodstva; utjecaj najnovijih trendova u rukovođenju i upravljanju školom na učitelje te profili zemalja s obzirom na nastavne metode, aktivnosti, potrebe za stručnim usavršavanjem, uvjerenja i stavove učitelja. Ono daje priliku učiteljima, nastavnicima i ravnateljima škola da daju svoj doprinos obrazovnim analizama i razvoju obrazovne politike.
Međunarodni projekt TALIS 2013.
TALIS 2013. drugi je ciklus Međunarodnog istraživanja o učenju i poučavanju u kojemu su 14. ožujka sudjelovali učitelji predmetne nastave naše škole. Istraživanje se provodi u više od 30 zemalja na pet kontinenata.
U središtu TALIS istraživanja jest okolina učenja te radni uvjeti učitelja i nastavnika u školama, a istražuju se profesionalni razvoj učitelja; evaluacija rada učitelja; utjecaj obrazovne politike i postupaka škole na rad učitelja, školsko ozračje i okruženje za učenje; stvaranje i podrška učinkovitog školskog vodstva; utjecaj najnovijih trendova u rukovođenju i upravljanju školom na učitelje te profili zemalja s obzirom na nastavne metode, aktivnosti, potrebe za stručnim usavršavanjem, uvjerenja i stavove učitelja. Ono daje priliku učiteljima, nastavnicima i ravnateljima škola da daju svoj doprinos obrazovnim analizama i razvoju obrazovne politike.
Međunarodni projekt TALIS 2013.
TALIS 2013. drugi je ciklus Međunarodnog istraživanja o učenju i poučavanju u kojemu su 14. ožujka sudjelovali učitelji predmetne nastave naše škole. Istraživanje se provodi u više od 30 zemalja na pet kontinenata.
U središtu TALIS istraživanja jest okolina učenja te radni uvjeti učitelja i nastavnika u školama, a istražuju se profesionalni razvoj učitelja; evaluacija rada učitelja; utjecaj obrazovne politike i postupaka škole na rad učitelja, školsko ozračje i okruženje za učenje; stvaranje i podrška učinkovitog školskog vodstva; utjecaj najnovijih trendova u rukovođenju i upravljanju školom na učitelje te profili zemalja s obzirom na nastavne metode, aktivnosti, potrebe za stručnim usavršavanjem, uvjerenja i stavove učitelja. Ono daje priliku učiteljima, nastavnicima i ravnateljima škola da daju svoj doprinos obrazovnim analizama i razvoju obrazovne politike.
Obrazovni portali |
« Srpanj 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 |
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |