Radionica: Strategije poučavanja vokabulara za razumijevanje teksta: od strukturiranog vokabulara do strukturiranog teksta
U našoj je školi 3. siječnja održana radionica Strategije poučavanja vokabulara za razumijevanje teksta: od strukturiranog vokabulara do strukturiranog teksta za učenike i učitelje koju su pripremile dr. sc. Anita Peti Stantić, dr. sc. Gordana Keresteš, profesorice na Filozofskom fakultetu u Zagrebu i doktorandica Vedrana Gnjidić, prof., suradnica na Projektu.
Radionica je zamišljena kao dio istraživanja koje se provodi u okviru projekta Hrvatske zaklade za znanost Modeliranje mentalne gramatike hrvatskoga: ograničenja informacijske strukture - MEGAHR.
Nakon predavanja za učitelje iz OŠ Nedelišće, OŠ Gornji MIhaljevec i OŠ Ivanovec, održane su radionice s učenicima svih triju škola. Radionice za učenike sastojale su se od niza zanimljivih i zabavnih jezičnih igara i vježbi za poticanje razvoja rječnika i razumijevanje teksta te psiholingvističkih ispitivanja o poznavanju značenja riječi.
Radionica: Strategije poučavanja vokabulara za razumijevanje teksta: od strukturiranog vokabulara do strukturiranog teksta
U našoj je školi 3. siječnja održana radionica Strategije poučavanja vokabulara za razumijevanje teksta: od strukturiranog vokabulara do strukturiranog teksta za učenike i učitelje koju su pripremile dr. sc. Anita Peti Stantić, dr. sc. Gordana Keresteš, profesorice na Filozofskom fakultetu u Zagrebu i doktorandica Vedrana Gnjidić, prof., suradnica na Projektu.
Radionica je zamišljena kao dio istraživanja koje se provodi u okviru projekta Hrvatske zaklade za znanost Modeliranje mentalne gramatike hrvatskoga: ograničenja informacijske strukture - MEGAHR.
Nakon predavanja za učitelje iz OŠ Nedelišće, OŠ Gornji MIhaljevec i OŠ Ivanovec, održane su radionice s učenicima svih triju škola. Radionice za učenike sastojale su se od niza zanimljivih i zabavnih jezičnih igara i vježbi za poticanje razvoja rječnika i razumijevanje teksta te psiholingvističkih ispitivanja o poznavanju značenja riječi.
Radionica: Strategije poučavanja vokabulara za razumijevanje teksta: od strukturiranog vokabulara do strukturiranog teksta
U našoj je školi 3. siječnja održana radionica Strategije poučavanja vokabulara za razumijevanje teksta: od strukturiranog vokabulara do strukturiranog teksta za učenike i učitelje koju su pripremile dr. sc. Anita Peti Stantić, dr. sc. Gordana Keresteš, profesorice na Filozofskom fakultetu u Zagrebu i doktorandica Vedrana Gnjidić, prof., suradnica na Projektu.
Radionica je zamišljena kao dio istraživanja koje se provodi u okviru projekta Hrvatske zaklade za znanost Modeliranje mentalne gramatike hrvatskoga: ograničenja informacijske strukture - MEGAHR.
Nakon predavanja za učitelje iz OŠ Nedelišće, OŠ Gornji MIhaljevec i OŠ Ivanovec, održane su radionice s učenicima svih triju škola. Radionice za učenike sastojale su se od niza zanimljivih i zabavnih jezičnih igara i vježbi za poticanje razvoja rječnika i razumijevanje teksta te psiholingvističkih ispitivanja o poznavanju značenja riječi.
Obrazovni portali |
« Srpanj 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 |
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |