Vanjsko vrednovanje
I ove je godine Nacionalni centar za vanjsko vrednovanje proveo ispitivanje obrazovnih postignuća učenika osmih razreda u hrvatskim osnovnim školama.
Vanjskim se vrednovanjem prati funkcioniranje odgojno-obrazovnoga sustava te unapređuje kvaliteta učenja i poučavanja. Temeljni cilj projekta vanjskoga vrednovanja jest utvrditi razinu stečenih znanja, vještina i sposobnosti učenika iz pojedinih nastavnih predmeta i nastavnih područja na kraju osnovnoškolskoga obrazovanja te ispitati osposobljenost učenika za interdisciplinarno povezivanje nastavnih sadržaja. Na temelju rezultata vanjskoga vrednovanja škole dobivaju sliku vlastite uspješnosti.
U našoj je školi 18. ožujka u sklopu programa Centra za vanjsko vrednovanje, provedeno vrednovanje učenika osmih razreda s ciljem provjere znanja iz dvaju predmeta, povijesti i fizike. Polovica je učenika suglasnih za pristupanje vanjskom vrednovanju pisala standardizirani ispit iz fizike, a druga polovica iz povijesti.
Nadamo se dobrim i uspješnim rezultatima.
Sara Kirić, 8. a
Vanjsko vrednovanje
I ove je godine Nacionalni centar za vanjsko vrednovanje proveo ispitivanje obrazovnih postignuća učenika osmih razreda u hrvatskim osnovnim školama.
Vanjskim se vrednovanjem prati funkcioniranje odgojno-obrazovnoga sustava te unapređuje kvaliteta učenja i poučavanja. Temeljni cilj projekta vanjskoga vrednovanja jest utvrditi razinu stečenih znanja, vještina i sposobnosti učenika iz pojedinih nastavnih predmeta i nastavnih područja na kraju osnovnoškolskoga obrazovanja te ispitati osposobljenost učenika za interdisciplinarno povezivanje nastavnih sadržaja. Na temelju rezultata vanjskoga vrednovanja škole dobivaju sliku vlastite uspješnosti.
U našoj je školi 18. ožujka u sklopu programa Centra za vanjsko vrednovanje, provedeno vrednovanje učenika osmih razreda s ciljem provjere znanja iz dvaju predmeta, povijesti i fizike. Polovica je učenika suglasnih za pristupanje vanjskom vrednovanju pisala standardizirani ispit iz fizike, a druga polovica iz povijesti.
Nadamo se dobrim i uspješnim rezultatima.
Sara Kirić, 8. a
Vanjsko vrednovanje
I ove je godine Nacionalni centar za vanjsko vrednovanje proveo ispitivanje obrazovnih postignuća učenika osmih razreda u hrvatskim osnovnim školama.
Vanjskim se vrednovanjem prati funkcioniranje odgojno-obrazovnoga sustava te unapređuje kvaliteta učenja i poučavanja. Temeljni cilj projekta vanjskoga vrednovanja jest utvrditi razinu stečenih znanja, vještina i sposobnosti učenika iz pojedinih nastavnih predmeta i nastavnih područja na kraju osnovnoškolskoga obrazovanja te ispitati osposobljenost učenika za interdisciplinarno povezivanje nastavnih sadržaja. Na temelju rezultata vanjskoga vrednovanja škole dobivaju sliku vlastite uspješnosti.
U našoj je školi 18. ožujka u sklopu programa Centra za vanjsko vrednovanje, provedeno vrednovanje učenika osmih razreda s ciljem provjere znanja iz dvaju predmeta, povijesti i fizike. Polovica je učenika suglasnih za pristupanje vanjskom vrednovanju pisala standardizirani ispit iz fizike, a druga polovica iz povijesti.
Nadamo se dobrim i uspješnim rezultatima.
Sara Kirić, 8. a
Obrazovni portali |
« Srpanj 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 |
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |