Formativno praćenje - praćenje za učenje
Učitelji naše škole uključili su se u projekt Pučkog otvorenog učilišta Korak po korak Formativno praćenje – praćenje za učenje. Cilj projekta jest podučiti i usavršavati učitelje u davanju djelotvornih i pravovremenih informacija učenicima o učenju, o njihovim jakim stranama te područjima koja trebaju unaprijediti kako bi bili što uspješniji u usvajanju i korištenju svojih znanja.
Na trodnevnoj edukaciji u Šumećanima (od 20. do 22. travnja), u ruralnom ambijentu Seoskoga turizma Kezele, sudjelovale su školska pedagoginja Mira Paić, učiteljice razredne nastave Željka Klamfar Kirić i Ivana Slukić, učiteljica engleskoga jezika Dubravka Vukšić te profesorice hrvatskoga jezika Željka Pavlic-Bedić i Martina Horvat Kolar.
Poticajnu radnu atmosferu, pogodnu za izmjenu i poboljšanje ideja i strategija efikasnog informiranja učenika (ali i njihovih roditelja), kako bi mogli na vrijeme poboljšati svoje rezultate i na pravim temeljima graditi svoje samopouzdanje, učiteljice su donijele i u školu, pa će u poznatoj okolini nastaviti s edukacijom radeći u „zajednicama učitelja koji uče“, uključujući u edukaciju i ostale zainteresirane učitelje naše škole.
Formativno praćenje - praćenje za učenje
Učitelji naše škole uključili su se u projekt Pučkog otvorenog učilišta Korak po korak Formativno praćenje – praćenje za učenje. Cilj projekta jest podučiti i usavršavati učitelje u davanju djelotvornih i pravovremenih informacija učenicima o učenju, o njihovim jakim stranama te područjima koja trebaju unaprijediti kako bi bili što uspješniji u usvajanju i korištenju svojih znanja.
Na trodnevnoj edukaciji u Šumećanima (od 20. do 22. travnja), u ruralnom ambijentu Seoskoga turizma Kezele, sudjelovale su školska pedagoginja Mira Paić, učiteljice razredne nastave Željka Klamfar Kirić i Ivana Slukić, učiteljica engleskoga jezika Dubravka Vukšić te profesorice hrvatskoga jezika Željka Pavlic-Bedić i Martina Horvat Kolar.
Poticajnu radnu atmosferu, pogodnu za izmjenu i poboljšanje ideja i strategija efikasnog informiranja učenika (ali i njihovih roditelja), kako bi mogli na vrijeme poboljšati svoje rezultate i na pravim temeljima graditi svoje samopouzdanje, učiteljice su donijele i u školu, pa će u poznatoj okolini nastaviti s edukacijom radeći u „zajednicama učitelja koji uče“, uključujući u edukaciju i ostale zainteresirane učitelje naše škole.
Formativno praćenje - praćenje za učenje
Učitelji naše škole uključili su se u projekt Pučkog otvorenog učilišta Korak po korak Formativno praćenje – praćenje za učenje. Cilj projekta jest podučiti i usavršavati učitelje u davanju djelotvornih i pravovremenih informacija učenicima o učenju, o njihovim jakim stranama te područjima koja trebaju unaprijediti kako bi bili što uspješniji u usvajanju i korištenju svojih znanja.
Na trodnevnoj edukaciji u Šumećanima (od 20. do 22. travnja), u ruralnom ambijentu Seoskoga turizma Kezele, sudjelovale su školska pedagoginja Mira Paić, učiteljice razredne nastave Željka Klamfar Kirić i Ivana Slukić, učiteljica engleskoga jezika Dubravka Vukšić te profesorice hrvatskoga jezika Željka Pavlic-Bedić i Martina Horvat Kolar.
Poticajnu radnu atmosferu, pogodnu za izmjenu i poboljšanje ideja i strategija efikasnog informiranja učenika (ali i njihovih roditelja), kako bi mogli na vrijeme poboljšati svoje rezultate i na pravim temeljima graditi svoje samopouzdanje, učiteljice su donijele i u školu, pa će u poznatoj okolini nastaviti s edukacijom radeći u „zajednicama učitelja koji uče“, uključujući u edukaciju i ostale zainteresirane učitelje naše škole.
Obrazovni portali |
« Srpanj 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 |
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |