Projekt „Novi val znanja u našoj školi / New wave of knowledge in our school“ financira se iz Erasmus+ programa Europske Unije (Ključna aktivnost 1: Mobilnost u svrhu učenja za pojedince). U sklopu odobrenog projekta šestero djelatnika naše škole stjecat će nova znanja i kompetencije na stručnim usavršavanjima u različitim zemljama Europske Unije (Nizozemska, Švedska, Španjolska, Finska i Portugal).
Ciljevi projekta su:
(1) izgradnja europskog identiteta naše škole i unapređenje međunarodne dimenzije obrazovanja kroz podizanje znanja i kompetencija naših djelatnika koje su potrebne za poučavanje učenika u suvremenim obrazovnim okruženjima
(2) podizanje razine kompetencija djelatnika u upotrebi novih interaktivnih i kreativnih metoda i tehnika poučavanja koje će učenike potaknuti na razvoj kritičkog mišljenja te suradničkog učenja kroz istraživačku nastavu i biti usmjerene na cjelovit razvoj učenika
(3) podizanje vještina rukovođenja i upravljanja razredom i procesima poučavanja kroz aktivnosti i tehnike koje će učenje učiniti aktivnim procesom
(4) razvijanje sposobnosti učitelja u uspješnom nošenju s problemima koji se mogu pojaviti u komunikaciji s učenicima i među učenicima te načinima prepoznavanja i razrješavanja konfliktnih situacija
(5) podizanje digitalnih kompetencija učitelja u upotrebi informacijsko-komunikacijske tehnologije (IKT) u poučavanju kroz primjenu različitih web alata
(6) podizanje značaja i važnosti inkluzivnog obrazovanja u našoj školi kroz stvaranje inkluzivnih odgojnih i obrazovnih okruženja i vrijednosti usmjerenih k razumijevanju individualnih potreba svakog učenika, prihvaćanju različitosti među učenicima te podizanje kompetencija učitelja u pružanju profesionalne, programske i metodičko-didaktičke podrške usklađene s potrebama i jakim stranama svakog pojedinog učenika
Uključivanje škole u sam projekt proizlazi iz snažne potrebe djelatnika za dodatnim kompetencijama u radu s učenicima usklađenih s potrebama suvremenog obrazovanja, kao i potrebe za internacionalizacijom škole. Sudionici aktivnosti nova će znanja diseminirati na školskoj i regionalnoj razini, stoga vjerujemo da će realizacija projekta imati dugoročne utjecaje ne samo na aktivne sudionike, već i cijelu školsku ustanovu, a posebno naše učenike.
Ukupna vrijednost projekta je 12. 273 EURA, a projekt će se provoditi u razdoblju od 1.11.2017. – 31.10.2018.
Koordinatorica projekta je Valentina Martan, mag. logoped.
Sažetak projekta u Europskoj bazi projekata možete pronaći na poveznici.
Twinspace projekta: https://twinspace.etwinning.net/65046/home
Iz medija:
http://emedjimurje.rtl.hr/skolski-kutak/valentina-martan-po-novi-val-znanja-u-svedsku
http://emedjimurje.rtl.hr/skolski-kutak/os-nedelisce-karla-kovac-po-novi-val-znanja-u-finsku
http://emedjimurje.rtl.hr/
Another way to Teach and to Learn / DRUGI NAČIN POUČAVANJA I UČENJA
Na tečaju "ICT and free Web Tools in Enducation: Another way to Teach and Learn“ učiteljica matematike Karmen Habijan Buza, prof. u sklopu Erasmus + projekta „Novi val znanja u našoj školi“ je usvojila IKT vještine u nastavi da u radu s učenicima koristi inovativne i moderne metode uz upotrebu različitih web alata te nastavne sadržaje učini zanimljivijima i privlačnijima učenicima a gradivo matematike korelira s drugim predmetima putem međupredmetnih projekata.
IKT i besplatni web alati u obrazovanju kao drugi način poučavanja i učenja tečaj od 21. do 25. svibnja 2018. godine u Portugalu u Almadi nasuprot Lisabona je dao svjež i novi pogled na prijenos znanja te su sudionici razvili i oblikovali kompetencije podučavanja koje podrazumijevaju vještine i metode podučavanja koristeći u nastavi digitalnu tehnologiju i digitalni sadržaj.
Polaznici su na tečaju usvojili znanje, kompetencije i vještine koje mogu odmah primijeniti u svojoj nastavi podizanjem digitalnih kompetencija učitelja u upotrebi informacijsko-komunikacijske tehnologije (IKT) u poučavanju kroz primjenu različitih web alata.
Mjesto: Escola Secundária Emídio Navarro, Almada
Voditelj: Rui Baltazar
Almada je grad i općina u Portugalu, smještena na južnoj strani rijeke Tagus, na suprotnoj strani rijeke od Lisabona. Dva grada povezana su s mostom 25 de Abril. Almada se smatra prometnim središtem i brzorastućim predgrađem te njegova obala ima nekoliko pješčane plaže i panoramske vidike.
Ciljevi implementacije sadžaja u nastavi su primijeniti Google alate i primijeniti besplatne alate WEB 2.0 te korištiti platforme Moodle u učionici, poticati razvoj pedagoških praksi koji uključuju IKT, podcasting, vodcasting i drugi multimedijski mediji u učionici, izraditi multimedijske pedagoške sadržaje, poticati implementaciju multimedijalnih tehnika i IKT vještina, razviti mjerilo dobre prakse, poticati razmjenu stajališta i sudjelovanja u udrugama slobodnog softvera, dopustiti sudionicima da dijele svoje iskustvo i razviju projekt (i druge projekte) mrežnim povezivanjem, podijeliti multimedijske produkcije, pridonijeti idejama i razvoju projekata između europskih organizacija za obrazovanje i osposobljavanje.
Metodologija implementirana u rad je aktivni mentorski, timski i individualni rad, dijeljenje i razvoj multimedijalnih kompetencija, terenski rad (promatranje, snimanje video i fotografija, mapiranje, intervjui) te stvaranje filmova/multimedije: informacije, koncepcija, sučeljavanje, suradnja, selekcija (slika, zvuk i tekst), sastavljanje i izdavanje, kritička analiza i refleksija koja se odnose na teorijske i praktične dimenzije sa stvorenim multimedijalnim objektima, evaluacija (s obrascima koje popunjavaju učenici i učitelji), diseminacija i strategije praćenja.
Kulturni događaji uključeni u radu na tečaju su bili posjet povijesnom dijelu Lisabona i dijelu Almade (snimanje ili fotografiranje), posjet Cristo-Rei i Cacilhas luci te Rua Augusta Archu (snimanje ili snimanje fotografija) i posebna večera FADO (FADO je portugalska glazba, Fado je 27. studenoga 2011. upisan u UNESCO-v popis nematerijalne kulturne baštine).
Sudionici tečaja iz Švedske, Finske, Italije, Cipra, Rumunjske i Hrvatske za svoje kvalifikacije, znanja i vještine dobili su potvrdu Uvjerenje o pohađanju nastave i dokument svoje osposobljenosti Dokument Europass mobilnost.
Obrazovni portali |