Škole jednakih mogućnosti 2015-16
3 srednje i 21 osnovna škola u Međimurskoj županiji uključene su u projekt koji osigurava pomoćnike u nastavi učenicima sa teškoćama na području Međimurske županije. Nositelj projekta je Međimurska županija, a njegova vrijednost je 2.665.257,24 kuna. Projekt se sufinancira iz Europskog socijalnog fonda. Međimurska županija sufinancira dio troškova projekta u iznosu 165.257,24 kuna. Provodi se od 03.rujna 2015. do 02. rujna 2016., a iz dobivenih sredstava osigurane su troškovi plaća pomoćnika u nastavi, putni troškovi, edukacije, sanitarni lječnički pregled te dnevnice za ekskurzije.
Škole koje su uključene u projekt kao partneri su : Osnovna škola Belica, Osnovna škola Domašinec, Osnovna škola Donja Dubrava, Osnovna škola Donji Kraljevec, Osnovna škola Gornji Mihaljevec, Osnovna škola Hodošan, Osnovna škola Jože Horvata Kotoriba, Osnovna škola Tomaša Goričanca Mala Subotica, Osnovan škola Mursko Središće, Osnovna škola Nedelišće, Osnovna škola Orehovica, Osnovna škola Podturen, Osnovna škola Vladimira Nazora Pribislavec, Osnovna škola Strahoninec, Osnovna škola Sveta Marija,Osnovna škola Ivana Gorana Kovačića Sveti Juraj na Bregu, Osnovna škola Sveti Martin na Muri, Osnovna škola Selnica, Osnovna škola Petar Zrinski Šenkovec, Osnovna škola Prelog, Osnovna škola Dr. Vinka Žganca Vratišinec, Ekonomska i trgovačka škola Čakovec, Srednja škola Prelog i Tehnička škola Čakovec.
Cilj projekta je osigurati adekvatnu podršku za 57 učenika s teškoćama uključenih u redovne programe osnovnih i srednjih škola u vidu pomoćnika te ujedinio podići svijest javnosti , medija i relevantnih institucija o važnosti uključivanja djece s teškoćama u redovne odgojno – obrazovne programe. Cilj asistiranja u nastavi nije samo u funkciji prevencije neželjenih ponašanja, već i u funkciji stvaranja kreativnih, produktivnih i uspješnih učenika.
Osnovna zadaća asistenata u nastavi je svakodnevna podrška učeniku u razredu direktnim radom kojim učeniku s posebnim obrazovnim potrebama pomaže uključiti u razredni kolektiv, svladavanje socijalno – psiholoških prepreka i nastavnih sadržaja.
Uvođenjem asistenata u nastavu mijenjaju se uvjeti školovanja sa svrhom osiguranja normalnog životnog ritma djece sa teškoćama u razvoju ali i društvo, mora prepoznati probleme i dati vlastiti doprinos u njihovoj inkluziji.
Obrazovni portali |